Miss drunk Mona


Hej hej!

Long time, no seen..
I´m still alive, men det där med viktväktarna går sådär.
Känner mig som melonen på bilden när jag närmar mig ett kök och ska försöka äta nyttigt.





Allt som är gott är tydligen onyttigt.
Och när man dricker bira ska man sitta och hålla räkningen..
Och hur lätt e det att hålla koll på efter 7:e ölen.. Då brukar jag tappa räkningen och då
e ju det dygnet förstört.
Som nu i helgen va jag över i Köpenhamn och hälsa på Cookie och Jenkie.
Hade verkligen noll koll på antal points. I lördags drack jag massa goa drinkar,
och jag svarade ja tack varje gång bartendern fråga om jag
skulle ha "ekstra sprut". Oh my g*d va full jag blev.
Har absolut ingen aning om vad jag åt och drack efter midnatt. 
Tror det blev både läsk, alldeles för mycket sprit och sen en pizza på det.

Men det e väl bara å ta nya tag.

Ett framsteg har snärtiga Mona tagit i helgen.. 
Har utbytt saliv med en mörk afrikan!! :P Som var dansk.
Värsta mysmannen i tjock dunjacka mitt i sommaren, 
kanske för att han hängde mitt i Christiania.. Där är det ett plus om man 
är mörk så man lättare kan gömma sig när det blir razzia.

Nu ska jag spotta ut snusen och dricka upp mitt kvällsörtte.

Lot´s of love /// MONA
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du e tillbaka.

Kram

2009-09-15 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0