Murvla på magen?

Tja brudar!!!

Eftersom det va så jädrans trist det där med vikt väktarna så
funderar jag på att istället med stolthet smycka ut min lilla kul-mage,
kanske med en cool tattoo!!  =P

Visst e denna gôr-läcker???!!! ;-)
Tycker den e riktigt festlig jag.
Fast kanske något manlig.. Jag får försöka göra en lite
kvinnligare variant kanske.








Började ju på min teckningskurs ikväll.
Det var ett glatt gäng med pensionärsdamer.
Tror jag skulle pigga upp dem rejält om jag tecknade nåt
som jag sen ristade in i huden... 4-ever... Hihi...
Kanske ett kvinnligt djur?
Och liksom använda naveln som det kvinnliga djurets organ....
Om ni förstår va jag menar............................ *FNISS*


Nä, nu e jag allt plömsig i ögat och ska mysa ner mig i min goa säng.
Trist att man får mysa ner sig ensam... Hade vart trevligt med sällskap..!!
Men desto bättre är det imorn när man kan släppa morgonluft utan att få hämnd.

*rodnar lite*

iHasta la Vista babies!
Dask på stjärten /// ER MONA


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHA har sett den =) sjukt fult =)

finns ju massa andra sådana konstiga tatueringar!



SV: Jag hade stopp o väx på fingrarna när jag var liten sa min mamma men jag struntade i det, bet på naglelbanden ändå, trots att det smaka pyton!!!

2009-09-29 @ 23:14:46
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0