Mona masturbate


Damn shit, Mona mår illa just nu.
RÅkade av misstag sätta på tv´n just när Fråga Olle-dokumentären besökte ett onani-maraton i Danmark...
Nej, inget fel med det som jag ska moralisera över... Men det blev så osmakligt att få in det i mitt vardagsrum.

Jag kanske må vara gammal och bakåtsträvande, men sitta o dra i Petter-Nicklas kan man väl göra hemma
och inte i en snuskig swingers-lokal skinka mot skinka med en massa annat löst folk.
Fan va rövsvett det lär ånga i luften där...

Facebook och allt vad det heter i all ära,
men lite kan vi väl fortsätta hålla för oss själva?
Igår mitt under lunchen meddelade min jobbarkompis
att hon har könsherpes.
Och där vände min lunch runt ett extra varv i magsäcken.

Inatt lär jag drömma scary scary..... Typ att jag drunknar i dansk sperma..... ='(
Vet inte om jag vågar lägga mig och riskera detta.... Så e jag aptrött på jobbet imorn så vet ni att det beror på att jag inte vågade somna..

Om jag överlever, så på återseende, hoppas jag!
Puzzar Å Krrramar /// MONA




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja , vad skall man säga allt vill man kanske inte veta om sina

jobbar kompisar!!!!!!!!

Kramisar

2009-10-04 @ 09:31:45
Postat av: ANNA

JA , VAD SKALL MAN SÄGA MAN KANSKE INTE VILL VETA ALLT

OM ALLA. OCH INTE NAR MAN ÄTER!!!!???

KRAMAR

2009-10-04 @ 12:44:52
Postat av: Malin

HAHA jag håller med dig, vissa saker kan man faktiskt hålla för sig själv!!!

2009-10-05 @ 13:10:26
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0