God morgon världen

 

Sitter och äter frulle framför tv´n och hör att Ulf Larsson avlidit. Det gör mig nedstämd. Jag minns hur kul vi hade under början av 90-talet. En riktig lurendrejare! ;-)
De säger också på nyheterna att man har bättre hälsa som vuxen om man var populär i skolan. Hade man låg status i klassen har man större risk att drabbas av hjärt- kärlsjukdomar, alkoholism/drogmissbruk, diabetes och depression m.m.
Shit jag va kanske inte så omtyckt och populär som jag lurade i mamma att jag var..

Ingemar Bergmans sönderslitna och nedkladdade sängbord såldes för 340 000 kr på auktion häromdagen. Bakteriehärd. Auktionen drog in 18 mille om jag inte har en vaxpropp i örat och hörde fel.

Har man gått i samma klass som Fru Anka lär man inte ha så god fysisk hälsa för man kan ju som bäst bara ha varit näst mest populär. Och som vi säger, det är bara plats ett som räknas.

Nu är jag nog redo att möta iskylan där ute, det e typ minus nästan. Först ska jag bara kolla om jag har råd att betala räkningarna. Soooo boring!

Oou slå på vädret på tv 4 och sörj att de inte lägger ned ett enda öre på att hjälpa metrologerna med att vårda sitt yttre. De har jättefula och omatchande kläder. Stackars satar. Själv har jag alltid fått goda råd av min gamla barndomsvän Anna. Hon e grym! Grymt bestämd, elak men rättvis. Jag hör hennes röst just nu, jag blev skittrött och längtar bara efter att tryna ner mig i bädden igen, men jag hör hennes gälla stämma i bakhuvudet: "Naaaaaaaaaaaejjj, fuck you your little Mo-monkey! Wake up and move your fat ass to your fucking work for helvete!! Give them a fucking bad day at work, be the witch you are. Bitch."




Min buksyster Anna




Ska bara hitta mitt ridspö så ska jag dra iväg till ännu en härlig dag på jobbet.
Pisk på stjärten, puss i ljumsken /// MONA  =*


Kommentarer
Postat av: Anna

OJ skulle inte vilja jobba på ditt jobb!!!!!

Kram

2009-09-29 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0