Berlin bra men hemma bäst





Guten Abend!    (God kväll)


Nu är jag hemkommen från Tyskland. Fy fan vilket land.
Eller det är egentligen inte Tysklands fel, utan de svenska karlarnas fel att jag känner mig lite missmodig efter denna resa.
Har du en karl där hemma så släpp aldrig iväg honom utomlands i en trupp med andra män.
De beter sig som grisar som är på rymmen från sin stia.

Jag kommer utveckla detta ämne imorgon. Nu måste jag vila mig efter alla intryck.

Gut geschlafen....     <<< - - - -  På ett mycket fult språk ska detta betyda nåt så vackert som Sov gott!


xoxo /// MONA


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj blir männen så tokiga när dom är i tyskland??? Vad tror du det beror på, ölen , spriten, el är det själva landet???

2009-05-25 @ 09:46:32
Postat av: malin

Tackar så mycket :D

2009-05-25 @ 10:25:58
URL: http://malindaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sover du ännu???

2009-05-25 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0