Tummen upp för Stomach Smoother

                                     


Tja!!

Hann inte blogga igår, men här kommer en bild på min kvällsmat jag åt igår.
Ett fat med rostade mackor och te. "Stomach Smoother"-te som jag inhandlade
för en billig penning i Estonia. Faktiskt asagött!!!
Kändes välgörande för magen och jag tycker faktiskt att jag har haft färre gaser idag än vanligt. 
Så det blir tummen upp för det!!                                               
  

                                            




                                           


Idag har jag ätit räksallad. Den var också god, men jag märkte att det var nån jävla gi-skit för jag var inte mätt särskilt länge. Det var sån sallad utan pasta. Ett riktigt felköp. Det är ju pastan som är god.
Men nu har jag iallafall ätit ärtsoppa, pannkakor och en halv kladdkaka. Så nu har jag balans i mitt kolhydrat-intag igen.
Hade kanske vart bra om jag även drack lite mag-te med tanke på ärtsoppan.. Den som lever imorn lär känna huruvida det uppstod några problem med tarmen.

Nu är det dags för Monas tv-kväll.
Pöss på er mina kära och nära! 

                                           /// MONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0