Se, lär och ta efter



Vi lever ju visst på 2000-talet och borde vara fullt utvecklade skapelser. Men icke!
Hur ofta ser man inte en karl stå och pinka vid en buske eller husknut, helt ogenerat.
Men jag måste ju säga att det är inte ofta man ser en kvinna sitta och göra sina behov offentligt.
Det måste betyda att vi med snippa har en något högre intelligenskvot.
Vad skulle det annars bero på??
Men over there, i Estland, där hjälper man männen på traven genom dessa förbuds-skyltar!
Och visst kan man tycka att det är lite knasiga skyltar,
men det andra könet kan ju uppenbarligen inte uppföra sig som folk (eller som vi kvinnor rättare sagt)
Jag såg inte en endaste balt som stod och vifta med snorren på gatan,
så Sverige, se och lär! Upp med dessa skyltar och vi kan få en trevligare sommarmiljö.

Pöss på er och ha en nice weekend!! 
                                                    /// MONA


Kommentarer
Postat av: Anna

Man kanske skall börja sälja sådana skyltar . Och tjäna lite pengar.

Puss

2009-05-08 @ 12:04:42
Postat av: MONA

Hej Anna,

det tror jag man kan göra sig en slant på.

Bra idé! För att inte tänka på vilken trivsam miljö det kunde bli!

Pöss

2009-05-10 @ 21:33:16
Postat av: Anna

Vi kanske skulle träffas o prata om det??

Puss själv.

2009-05-11 @ 09:53:43
Postat av: MONA

Tyvärr så har jag som policy att jag inte träffar internet-dejter "IRL". (det betyder In Real Life) Du kan ju vara en man! Hur ska jag kunna veta vem du är?

2009-05-11 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0