Räddningen kändes nära

Jag trodde han hört min bön!

Jag fick uppleva en sådan speciell känsla häromdagen när jag var ute för att köpa mjölk och cigg och hallonsylt.
Jag kände hur hela min uppmärksamhet drogs till Triss-lotterna som hängde där i taket och dinglade.
Kände en stark dragningskraft till lott nummer 24. Den kändes såå rätt!
Det var som om den skrek till mig:
"Ta mig, ta mig!!! Jag ska ge dig lyckan!!!"
Jag kände mig så glad och lätt under foten när jag promenixade hemmåt för att skapa en fin stund på balkongen.
Och det började ju riktigt riktigt bra som ni ser!




Gissa om jag bet på naglarna när jag skrapat fram två av varje....
Jag hade i princip tagit ut vinsten i förskott och var helt säker på att
jag skulle gå plus med minst 25 riksdaler....
Och solen sken och allting kändes underbart.







Men FUCK YOU GUD, där kom ju en jävla TioTusing på sista rutan.  =´(

Glädjen rann av mig,
det blev till att fimpa skiten....

Lärdomen av detta var:
Ropa inte hej förrän du kommit ända fram.






Men nu har jag bearbetat denna tråkiga upplevelse och är åter på topp!!!!
Pöss-i-Pöss!!! //MONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0