Min fina vän


Jag har fått en inneboende som vill dela min lägenhet och tillvaro,

i vått och torrt,

i glädje och sorg.

Tills döden når honom.


Tycker ni inte han är lite lite söt ändå??

Ingen latmask som lägger upp svett-fötterna

på soffbordet och rapar högt.

Detta är en mycket effektiv och arbetssam ung man.


Hjälp mig komma på ett namn åt han!!

Ni kan lämna anonyma kommentarer
och ni behöver inte uppge någon mailadress.

Så skriv en rad eller två.

Det skulle göra oss hemskt glada.

<3

Pözz // MONA










Kommentarer
Postat av: anna

Ture kanske???



2009-05-20 @ 20:43:08
Postat av: MONA

Ture var ett bra namn.

Det får mig att tänka på tur.

Och det kan man ju behöva lite av!

2009-05-25 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0