Mauritz unt Miki





Mauritz unt Miki på deras kvarterskrog


Hejsan svejsan alla!

Då har jag sovit ut lite grann efter den tyska visiten. Jag nämnde ju att de svenska männen inte la sig på någon topp-placering gällande "Karlarnas karl - topp 10". Och jag kan väl redan nu avslöja att inte heller de tyska männen hamnar på någon medaljplacering. 
Men dagens inlägg ska ägnas åt de tyska karlar som skäms så mycket över att de är just karlar (och kanske lite för att de är tyskar) att de tagit sitt personliga ansvar över detta och gjort så gott de kan för att bryta med det manliga könet.
Mauritz och Miki var två av dessa. Miki mötte jag inne på damernas. Visste först inte vad jag skulle säga, det var en väldigt liten och intim toalett och det var bara jag och han, jag menar hon, där. Men ganska snart släppte spärren och vi pratade på som vilka kvinnor emellan som helst. Det var ett hål i toa-dörren så när jag gjorde mina behov på toaletten kunde vi kackla på under tiden. Miki bättrade på sin make-up och sedan klämde hon på mina bröst. ;-) Mauritz däremot var inte lika vågad när det kom till sminkningen så han stack inte ut lika mycket. Och man såg att han inte var född som kvinna, han hade inga boopies alls.  Miki däremot var mycket vågad i sin klädsel med kort top som visade magen, Playboy-örhängen och stövletter. Och lila ögonskugga som är helt rätt nu i sommar.
Det kallar jag en ansvarstagande karl som ställer upp för mänskligheten!
Vi behöver inte fler macho-män. Vi behöver fler Miki´s!

Med all min kärlek,
                   /// MONA







 Mauritz unt Miki.
De hade jättefräsch make-up, men något maskulin parfym för att lura mig att de var kvinnor.



Mauritz unt Miki

Kommentarer
Postat av: Monica

ååååh... Hey micki.. Loves it! Vågat dock att klämma på brösten sådär..

2009-05-27 @ 01:51:39
URL: http://monicaolofsson.se
Postat av: Anna

Jag tycker Mauritz ser ut som en riktig snygging.

2009-05-28 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0