Nu är det slut på gamla tider




Denna tyska salong ville jag gå in på!  Män har ju oftast starkare nypor
och kan ge musklerna en ordentlig omgång.
(men jag vågade aldrig testa, litade inte fullt ut på min skäggväxt)
Idag hade jag behövt en omgång. Känner mig lite stel i nacken.
Beror nog på att jag varit på så dåligt humör. Och för att jag sov utan kudde inatt.

En händelse gjorde min dag och fick mig att le inombords.
Det var när jag var på Ica och tanten bredvid mig vid godishyllan blev så till sig så hennes
paket med ägg ramlade ur vagnen, och landade upp-och-ner på golvet!!!
Man hörde hur det krasade till. Mohaha! Då njöt Mona.

Känner mig nästan lite elak när jag skriver så, men allt som får en att må bra,
vad det än är, det är väl bra?? Eller vad tycker ni??

En annan jävligt go känsla var när jag ringde till Arbetsförmedlingen imorse och sa upp mig.
Jag sa "Nu orkar jag fan inte med er längre. Ni kan dra åt helvete. Och stanna där!
Ni är så jävla komplicerade, så jag förstår inte hur ni orkar med er själva. Gå och Dö!"
Ungefär så sa jag, fast i en glad ton. Och han jag pratade med önskade mig lycka till utan dem.

Tack som fan. Jag kommer bli en harmoniskare och lugnare människa.
Alla som gick på deras möten såg helt knäckta ut.
Nedbrutna av någon hemsk handläggare. Det fanns inte mycket krut kvar i de själarna.
Underlägsna och lätterövrade, upplagda på alla fyra, redo att förnedras.
Som djur på väg till slakt.


GLAD MIDSOMMAR ERA JÄVLAR!
Nu ska Mona packa väskan full med SPRIIIT och dra ut till kusten och leva rövare.
På återseende.
Köss i ljömsken // MONA

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Okej, tack för tipsen! :9

2009-06-18 @ 00:52:14
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Kimberly

Svar: Problemet är att jag själv inte har någon, så vi sitter i samma båt! Träffa mycket människor, vara trevlig, visa sig intresserad och jaga gemensamma intressen. Work's for me, till viss del.

2009-06-18 @ 10:55:57
URL: http://trehundrafemtiosju.blogg.se/
Postat av: Anna

Glad Jävla midsommar själv.

Roligt att läsa som vanligt.

Kram

2009-06-18 @ 11:23:27
Postat av: Till Anna

Maj-Lis fick en Emil.

2009-06-23 @ 11:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0