The German Style






Eftersom jag gillar att blogga lite om mode och shopping och sånt där
som har med min livsstil att göra kände jag mig manad
att ta dessa papparazzi-bilder ombord på Tysklands-båten!

Kolla in The German Style!

>> Väl ingångna Scholl-tofflor och gamla jeans med hål i. <<
Det är typ samma mode som jag kör till vardags.
Då och då har jag väl kanske dykt upp på nån personalfest i min Scholl
(det e ändå ett kvalitétsmärke som säljs i hälsoboden)
men när man är ute på semester med familjen kan man väl iallafall
ha ett par färgglada foppa-tofflor om man gillar att gå bekvämt?

Mannen på bilden står bredvid sin fru som iallafall har ballerina-modell
på sina tofflor. Bakom dem leker deras välklädda barn,
tur att de fått kläder av europeisk standard!

The German Style i all ära, priset för sämst klädda som jag stött
på under mina resor i vår går ändock till polackerna!!!!
De är snäppet värre, och lite mer vågade kan man säga.
Jag ska leta bland mina semesterbilder för det skulle vara
roligt att få lägga fram bild-bevis, men jag är inte säker på att
jag vågade fånga dem på bild. Jag fick en polsk mördarblick
när jag stod ute på däck och fotograferade..

Men Mona gav ögat tillbaka.
(Och stängde av kameran)


Ha det så bra allihopa så hörs vi senare!
xxx            /// MONA


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

det bästa med henne är hennes matmedvetande. det är framförallt därför jag röstar på henne + att hon tillhör "mitt" parti. men alla är vi av olika åsikter :)

2009-06-08 @ 21:52:34
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: FEBB

haha snyggt :P, och nej den är ca 1 månad gammal, men hoppas du hittar den. 299 kr!

2009-06-08 @ 22:15:33
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack för besöket på min sida. Nej askkoppen är inte målad på fri hand. Jag har gjort decoupage på krukan. Väldigt pilligt måste jag säga, men jag blev nöjd iaf... =)

2009-06-10 @ 19:23:46
URL: http://surfinbabe.blogg.se/
Postat av: frida

2009-06-11 @ 22:30:36
URL: http://ffriidzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0