R.I.P Mr Jackson


Hej gott fôlk!

Idag vill jag tipsa om en bok jag hittade i cybern som jag                                 
önskar mig när jag fyller år om ca 7 månader. Ingen aning vad den
handlar om men tycker den ser intressant ut!
Det e  bra att va ute i god tid vettni! Jag köpte paket till
min pappa i januari, han fyller år idag. Hipp hurray!
(Paketet innehöll kalsonger, en soduko-bok, en knep å knåp-grej
att fördriva semestern med, Hasse&Tage-skiva och en dansbandsplatta)

Måste såklart också ägna detta inlägg en liten tanke till
The King of Pop, Michael Jackson som trillade av pinnen inatt.

Möjligtvis klarade inte hjärtat uppvärmningen inför den planerade
turnén som skulle dra igång om blott två veckor! 
50 konserter som alla blev helt slutsålda på bara några timmar!! 
Men nu har vi fått bevis för att det inte är hälsosamt att                      
gympa för mycket. Det ska jag ta med mig i sommar när
jag ska ligga i solen och låta glassen smälta ner över magen!!!!   

Michael Jacksons kommer dock aldrig försvinna helt. Han kommer alltid finns kvar hos oss på jorden. Åtminstone hans näsa som aldrig lär förmultna. Och ingen ser väl skillnad på den äkta varan och på kopian
som finns på Madame Tussaud´s vaxkabinett???! 

We are the world   ///   Take care   ///  Miss MONA

                      

Kommentarer
Postat av: FOTOPASSION♥

Kul att du tittade förbi :)

2009-06-26 @ 22:03:06
URL: http://fotopassion.blogg.se/
Postat av: FOTOPASSION♥

Allt bra med dig ?

2009-06-26 @ 22:07:50
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0