Rent hus


Heej allihopa!

Måste bara berätta om en sådan underlig sak som hände här på jobbet förra veckan:
Min chef diskade! (Chefen = en man)
Och han diskade inte bara sin egen kaffekopp utan även min och en tallrik vi haft kanelbullar på.
Jag trillade nästan av stolen. Detta har inte hänt på minst 3 år. Det har inte ens känt till vart han ska ställa
smutsig disk. Så detta att han hittade till diskhon är en av årets stora nyheter!
Sen behöver jag väl inte nämna att det inte blev rent, det skulle ju vara ganska omanligt och lite gayigt.
Jag vet bara en som diskar noggrannare än jag och han är bög. Så det måste vara nåt i den kvinnliga genen som gör att vi är bättre lämpade till att diska och städa. Hur skulle det se ut om det var två män som ledde städ-programmet Rent Hus? Kan ni se er tv-profilerna Bert Karlsson och Robert Aschberg med varsinn städkvast? Det skulle garanterat sluta i Rent Kaos!
Nä, inga män inom vårt kvinnliga område! De kan gott hålla sig i garaget så blir det inte så stökigt inomhus. 

All my love,
// Er MONA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0