GI kattmats-lunch



     Ciao bellos!

     Tisdag idag. Veckans sämsta lunchdag. Resterna från helgen är slut,
     man har inte orkat laga nåt på måndagen och man är inte riktigt värd en
     köpe-lunch efter att bara ha avverkat 1,5 arbetsdagar.
     Så idag har jag ätit nåt GI-liknande. Haha, jag skoja bara med er,
     kolhydrater måste regelbundet tillföras Monas kroppshydda så jag toppade
     det nyttiga med ett paket nudlar. För ni vet mitt motto:
     "Eat noodles - Get fat and famous"
     Nyttigheterna bestod av avokado och TONFISK!
     När jag öppnade konservburken kom samma doft mot mig som det gör när
     man öppnar en burk Pussy - bitar i gelé...
     Och nu luktar jag Pussy i munnen. Förresten vem fan kommer på att döpa
     ett företag till Pussy?? Hugh Heffner??

     Whatever, jag känner mig inte så sugen på att äta resten av tonfisken imorn,
     men det kommer jag nog göra ändå. Jag kan inte med att slänga Guds gåvor.

     Men i fortsättningen kommer jag inte äta av kissekatternas mat,
     jag kommer hålla mig till bönor och grödor. Det håller magen i trim. ;-)

     Nu blir det kafferast.
     Köss på er gôtt folk!!
                 Eder /// MONA






 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur e det med magen din alltså??Och hur e det med Maj-Lis mage??

Kram Anna

2009-06-16 @ 22:29:20
Postat av: MONA

Hej Anna. Min mage är gjord av sten.

Maj-Lis har släppt slemproppen men inget mer.



På återseende och med en önskan om en Glad Midsommar!

2009-06-17 @ 23:52:13
Postat av: Celine :)

Vilka gulliga katter ;)!

2009-06-21 @ 14:04:40
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0