Baby-boom


Jag är fortfarande balfull efter helgen. Ska ladda upp bilder senare.
Det enda bestående av Midsommar var att det resulterade i ett nytt litet liv!
(Nej inte i min mage, jag lovar)
Sister in crime klämde ut en liten kille,
så nu är man MOSTER!!
Det trodde jag aldrig att jag kunde bli eftersom jag är ensambarn.
Men Insha-Allah!
(Om Gud vill, så går det)
Och ikväll ska jag få klämma lite på honom!  =D
Jag har köpt massa jättefina kläder så jag hoppas
jag kommer hamna högst på barnvakts-listan,
för om jag får uppfostra honom ser han snart ut såhär:




SWEEEEEETIE!!!!!!!!!!!!!

Hörs snart igen och då kommer jag bjuda på smaskiga bilder från årets fylleslag...!
Köss //MONA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0