Äntligen fredag = MonaMys


Heeeeeey!

Hur mås det ute i stugorna??

Jag drömde värsta läskiga mardrömmen inatt. Så idag har jag ont i nacken,
jag har väl legat knasigt och spänt mig eller nåt.
Jag drömde att jag var i Tyskland igen, på en skabbig pub,
full med massa folk och alla var fula!
Värsta mardrömmen alltså!!!  =(

I drömmen var männen helt ouppfostrade och kunde inte alls föra sig bland folk.
De hade tysk öl-kagge som hängde över byxorna med den trasiga gylfen.
(Eller så hade de bara svamp och hade fått uppmaningen att vädra. Vilket av det framgick inte.)

Tänker jag efter så var mardrömmen nästan lika hemsk som verkligheten.
Fast från drömmen vaknade jag ju upp och märkte att det bara var en dröm.
I Tyskland vaknade jag upp och märkte att jag var på ett hotellrum, långt långt hemifrån.

Idag är det fredag. Då ska Mona mysa! =) =) =)
Men nu ska jag först gå på lunchrast och käka Willy´s nudlar.
Har nämligen ett citat från den gamla Spice Girls-tiden som etsat sig fast innanför pannbenet:
Eat noodles - Get famous!


Sweet dreams
/// MONA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0