Nu é det freda igen!!



Hej halloo alla goingar därute!!!

Hur mår ni?

Gött med fredag ida, men tyvärr Monas sista semesterdag.  :'(  Buhu buhu!!
Fredagen firar jag med ett lass chokladsås med glass å marränger!
Mumsfillibabba!!!!


Måste berätta om en klantig grej jag gjorde igår..
Jag tvättade mina jeans och lite andra kläder,
och när jag tog ut tvätten ramlade det ut ett paket Extra med tuggummi i....
Som tur e så var påsen stängd!!! Så jag slapp klet-sörjan på mina kläder, puuh!
Såhär såg det ut efter 1,5 timme i 40 graders tvätt:



*Yummy!!!*


Pöss pöss /// Er MONA

Kommentarer
Postat av: Leia

Javisst det låter super!

Vad har du i för kryddor då? =)

2009-07-31 @ 22:30:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0