New shoes

Nya sommar-skorna!! =)
Visst är dom söta??! Och i turkos som är så trendigt nu i vår.
Kikar man in i min garderob märks att jag inte är så rädd för färg.
Jag gillar att sticka ut lite. Vill inte drunkna i den gråa massan. Dessa skor kommer jag ta på när jag ska ut på stan i sommar, eller när jag ska gå till sjön. De känns lika rätt vid båda tillfällena. Tycker då jag.
Men vad tycker du? Är du väldigt avis just nu kan jag meddela att det kommer bli en tävling här i september då jag kommer lotta ut dessa par skor till den som skriver bästa kärleksbrevet till mig!!! Spännande va!?!?  ;-)

Good luck good luck!!!
Med all min kärlek /// MONA,                                          ( som nu kilar ner i badet med sina rosa vattenleksaker...fniss... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0