Måndags-Mys




Hej Allihopa!!
    

Ikväll är AnnChristine över en sväng och vi har druckit lite vin och åt nyss en "natta-macka", Rostat bröd med smör, mjukost och massa pesto! Mumma!!  
Vinet vi drack heter Foot of afrika som ni kan se här på bilden. Mycket gott vitt vin. Där grinar mina smaklökar inte illa kan jag säga! ;)    

Nä, måste sluta knattra  på tangenterna, A-C måste få sova nu, stumpan ska upp och jobba tidigt i ottan i morrn!
Jag själv är i morgon arbetssökande, och får därför lov att dra mig några timmar längre! På tal om det så var det bra att jag påminde mig själv om att det är dags att posta kassa-kortet. Sköter man inte det efter konstens alla regler blir det problemas direkt!!!  

Nemas problemas, tack, så det gäller att sköta sig.     
* * * * NATTI NATTI * * * * 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0