Kaninkokerskan



Jag känner mig sådär lite fundersam idag. Existensiell eller va man säjjer.
Tänker typ tankar som: vem är jag. vart är jag påväg.
och det som värker mest: kommer jag nånsin träffa mannen med stort H.
Under tiden som jag tänker på detta dricker jag Jordgubb-saft. Också går det plötsligt upp för mig,
saften är lika söt som jag, tihi tihi!!
För jag tror såhär att om ni känner igen flickan på bilden över här, hon som kallar sig
Kaninkokerskan i det galna tv programmet på kanal 5. Ballar av stål!
Om ni sett henne där så kan ni nog tänka ut hur jag tror att mina vänner uppfattar mig.
Alltså jag e nog lite såndär. Lite snyggare än de flesta av mina vänner.
Lite mer wild and sexy! Tar för mig precis som Kaninkokerskan. Nån som vet hennes riktiga namn???
Vi skulle nog bli jätte bra väninnor. Jag ska ringa till henne och fråga.

Jag kommer snart ladda upp bilder från min helg i fjällen!!
ska bara få in bilderna från min kamera in i datorn först.
Så den som väntar på nåt spännande.... får återkomma hit snart!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha de gött allihopa så hörs vi igen.
Kjamizzzar //MONA

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu vill jag läsa lite mera vad gör du MissMona???

2009-04-26 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0